2017 m. spalio mėn.
P A T K P Š S
« Rgp    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Lopšelio – darželio ,,Varpelis“ pedagogai ugdymo procese taiko šiuos būdus ir metodus:

Ugdymosi skatinimas , sukuriant tinkamą aplinką:

pedagogai sukuria grupėje jaukias erdves vaikų veiklai;
skatina vaikus susikurti vietos žaidimams , veiklai;
pripažįstama vaiko teisė rinktis veiklą , žaidimus;
vaikui įdomių , jo patirtį plečiančių temų , projektų , žaidimų ir veiklos būdų , žaislų,
meno kūrinių ir medžiagų pasiūlymas.

Ugdymas pavyzdžiu:

pedagogas taiko įvairius siurprizinius momentus;
pedagogas pradeda kokią nors veiklą , paruošia priemones , aplinką , skatinančią
vaiką toliau tęsti veiklą;
pedagogas kaip vaiko žaidimų ar veiklos partneris kartu dainuoja , šoka , vaidina;
tėvai skatinami dalyvauti ugdymo procese , kad vaikas galėtų mokytis iš jų patirties.
Kūrybinė vaiko ir pedagogo sąveika:
vaiko patirties turtinimas , sudarant tyrinėjimo , informacijos paieškas , ,,atradimo“
problemų sprendimo situacijos;


Spontaniškas ugdymas:

emociškai palaiko vaiko veiklą;
ugdymui panaudoja netikėtai susidariusias situacijas;
pasiūlo priemones vaikų poreikiams tenkinti.
Netradicinis ugdymas (R.Štainer):
sudaryti aplinką paprastą , natūralią , naudoti natūralias medžiagas (vilna , molis ,
gamtinė medžiaga);

skirti didelį dėmesį meninei veiklai , stimuliuoti vientisą pasaulėžiūrą;
pastebėti vaiką visur , suteikti galimybę jam laisvai veikti ir individualiai reikštis;
skirti dėmesį gyvenimo ritmui, savarankiškos ir organizuotos veiklos (ryto ratui ,
dailei , vaidybai , euritmijai , pasakai , pirštukiniams žaidimams) bei metų kaitos laikui.